FORTRYDELSE
Hvis du fortryder valget af din økologiske ordre og ønsker at returnere et eller flere produkter, bedes du underrette os via e-mail til info@theorganiccompany.dk - og returnere det til:

System Transport A/S
Att.: The Organic Company
Kumlehusvej 1, 
Port 56-58
4000 Roskilde

Inden for 14 dage fra den dag, du har modtaget pakken. Sørg for at sende en kopi af din faktura med.

Produktet eller produkterne må ikke have tegn på brug, og de originale etiketter og hængemærker skal være oprindeligt placeret.

Vær opmærksom på, at du er ansvarlig for at vælge en transportør, der kan levere sporing og forsikring, og vi kan ikke holdes ansvarlige for fragtomkostningerne.

Så snart din ordre når vores kontor, refunderer vi dig pengene.

GARANTI OG MANGLER
Vi vil evaluere eventuelle tilfælde af klager individuelt.

Når du ønsker at indgive en klage, er det første, du skal gøre, at sende os en e-mail til info@theorganiccompany.dk, der indeholder en beskrivelse og billeder af problemet. Vedhæft også en kopi af din faktura. 

Vi beder dig om at fuldføre denne proces, før du returnerer produktet eller produkterne.

I tilfælde, hvor klagen er berettiget, sender vi dig en returetiket via e-mail.


Når du returnerer en ordre, er du ansvarlig for at vælge en transportør, der kan levere sporing og forsikring. Sørg for at sende en kopi af din faktura med.



OMBYT
Bemærk venligst, at The Organic Company ikke ombytter de returnerede produkter, men kun refundere købet. Hvis du har brug for et andet produkt, skal du følge returguiden ovenfor og lave en ny ordre. For yderligere spørgsmål, bedes du kontakte: info@theorganiccompany.dk.