Certificeret B Corp

Vi er stolte af at dele denne nyhed med dig. Vi har været igennem en lang og detaljeret proces for at blive B Corp Certificeret. B’et står for 'Benefit for all'. B Corp Certificeringen er holistisk, og dermed ikke udelukkende fokuseret på et enkelt socialt eller miljømæssigt spørgsmål. Det er en omstændig og detaljeret process vi har været igennem for at opnå vores certificering.

I kombination med vores GOTS-certificering er det et komplet og holistisk sæt af certificeringer, der underbygger vores ansvarlighed gennem hele vores værdikæde samt vores fokus på socialt ansvar og gennemsigtighed.

Hvad er en B Corp?

Certificerede B Corps er virksomheder, der opfylder høje standarder for gennemsigtighed, ansvarlighed og performance* - med det formål at skabe værdi for virksomheden såvel som samfundet og miljøet. For at balancere profit og purpose.

Hvad betyder det for dig?

Vores certificering er din validering af, at vi gør, hvad vi siger, og at vi er forpligtet til at skabe positiv forandring.

Hvis du elsker fakta og tal, så kan du se vores impact rapport og certificering her

*https://www.bcorporation.net/en-us/certification