NY PARTNER OG KOMMERCIEL DIREKTØR

Om Hege

Hege Borgersen Faber har en kommerciel baggrund fra modebranchen, hvor hun har arbejdet med ledelse af både detail- og engrosvirksomheder. Hendes hovedansvar har været Brand, Salg og Marketing Management for internationale markeder, i Europa og i udlandet. Hege har en bred viden om detail og engrosmekanismer samt internationale relationer - med et stærkt fokus på processer, kommunikation og strukturering.

Efter næsten 20 år i modebranchen besluttede Hege at ændre sin kurs: "Jeg var træt af ikke at arbejde mod et højere formål end bare at tjene penge til aktionærerne. Da jeg mødte The Organic Company og folkene bag det, fandt jeg det, jeg havde manglet - en virksomhed med reelle værdier, som jeg deler, og en mission om at gøre en forskel. Man kan sige, at jeg fagligt forelskede mig i The Organic Company, og her er jeg så."

5 hurtige spørgsmål for at få lidt mere at vide om Hege

Hvem er Hege, udenfor tjeneste?
Jeg prøver at være Hege både på og uden for tjeneste. Men fri, og udover bare at være Hege; Er jeg mor, kone, ven, løber, hobbygartner og meget mere.

Hvad er dit motto i livet?
Der er stadig en Pippi Langstrømpe i mig, og hendes to citater "Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg tror helt sikkert, at jeg er i stand til at gøre det" og "hvis du er stærk, skal du også være meget venlig" det er også mine.

Hvordan er det at være i en virksomhed, der mediterer regelmæssigt?
Jeg synes, det er dejligt at være en del af en virksomhed, der mener bæredygtighed skal komme fra mange forskellige vinkler, og meditation er en del af dette. Vi forsøger at meditere hver uge, og jeg tror, det er vigtigt, især i de perioder, vi føler, at der ikke er tid til meditation.

Hvad er dit foretrukne TOC produkt?
Der er så mange. Jeg elsker virkelig enkelheden i geniale produkter som køkken og vaskeklude og madposer, hvor design, kvalitet og funktionalitet er perfekt forenet. Men det 6-lags bløde tæppe er den ultimative favorit i mit hjem.

Hvor kan du se TOC i 5 år?
5 år fra nu tror jeg, at TOC stadig vokser med vores mission og vores voksende forretning. Forhåbentlig er GOTS produktionen krævet af alle forbrugere, og vi er frontløber i det næste bæredygtige skridt.